سيتم تحويلك الى موقع التعارف اضغط على قسم التعارف والدردشه سيتم تحويلك الى موقع التعارف اضغط على قسم التعارف والدردشه

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

هااااى انا روز انت مين ؟؟

هاى انا اول مره ادخل الموقع هنا فمش فاهمه فيه اوى فلو كتبت حاجه فى مكان غلط ياريت الادمن او الادمونه العسوله اللى موجوده هنا تعمل تعديل للموضوع وتظبطه ومتمسحهوش

انا روز بنت زى اى بنت بحب الحياه وبخب الناس وعرفت ان الموقع هنا بيقدم خدمه التعارف من اجل الارتباط وانا ببحث عن شخص يكون بيقدر وبيفهم معنى كلمه انوثه ويعرف يراعى ربنا فيا انا مش جميله اوى انا متوسطه الجمال وزنى 73 كيلو عمرى 24 سنه ياريت لو مواصفاتى مناسبه تتواصل معايا انا مليش مواصفات معينه بس اهم حاجه انه يكون شخص محترم ويراعى ربنا فيا
لو شايف ان مواصفاتى مناسبه معاك ممكن تكتب تعليق بالاسفل وتقولى على مواصفاتك وتسيب رقمك او ايميلك وانا هشوف الشخص المناسب ليا اكتر وهكون بتواصل معاه
شكرا لاداره الموقع لانها بتقدم خدمه زى دى
منتظره تعليقاتكم بالاسفل